Trimite pe facebook sau

 

Un corp bine tonifiat îți poate asigura garantat senzații intense în timpul actului sexual. Acest lucru se datorează cu siguranță rezistenței muschilor. Considerate dificile pentru anumite persoane, push-up-ul, genuflexiunile, kegel-ul sau cardio sunt doar o parte dintre excercițiile minune care contribuie la o partidă de sex de excepție. Iată ce întrebuințare au fiecare.

 

 

Push-up-urile

Acestea pot fi considerate destul de dificile pentru anumite persoane, însă rezultatele te asigur că te vor ambiţiona să strângi din dinţi şi să le practici cu regularitate. Exerciţiile de push-up înseamnă flotări şi tracţiuni la bară, prin care se antrenează în special partea superioară a corpului, întăresc braţele, umerii şi muşchii abdominali.

Acest tip de exerciţii este recomandat ambelor sexe, cu precădere bărbaţilor, care au nevoie de ceva forţă pentru poziţiile solicitante precum man-on-top. Dacă mai adaugi şi ceva greutăţi, nivelul de testosteron va urca vertiginos şi îţi va asigura un sexdrive garantat. Fii atent să ţii corpul drept în timp ce faci flotări, stai ridicat timp de 10 secunde, relaxează-te când ajungi la sol şi repetă exerciţiul de măcar 10 ori.

 

Genuflexiunile

Efortul pe care îl depunem în timpul acestui exercițiu ajută la eliberarea unei cantităţi mari de hormoni, care se vor transforma în noaptea târzie într-un libido crescut şi rezistenţă mai mare la efort. Genuflexiunile ajută la tonifierea musculaturii membrelor inferioare şi a posteriorului, dar ajută şi la creşterea fluxului sangvin în zonele intime, explică Debbie Mandel, expert în fitness. Acesta recomandă maximum 30 de genuflexiuni pe zi dar, atenţie, fă-le corect: păstrează călcâiele pe podea şi încordează bine muşchii abdominali.

 

Kegel

Extrem de importante. Kegel-ul face cu adevărat diferenţa în dormitor. Cunoscută iniţial ca o metodă de control a incontinenţei urinare, aceste exerciţii şi-au dovedit eficienţa şi în cazul plăcerii resimţite în timpul actului sexual. Practicate corect, cu perseverenţă şi răbdare, acestea intensifică senzaţiile din timpul actului sexual şi facilitează orgasmul, în cazul femeilor, iar bărbaţii pot avea erecţii mai puternice, uşor de controlat şi orgasme mai intense, indiferent că se află în floarea vârstei sau la senectute.

Pentru efectuarea corectă a exerciţiilor Kegel este esenţial, în primă fază să identificaţi muşchii pubococcigieni. Puteţi afla acest aspect prin oprirea jetului urinar atunci când vă aflaţi pe toaletă. Muşchii care se contractă sunt cei pe care îi căutaţi. Acest tip de exerciţii prezintă avantajul că pot fi practicate oriunde: la birou, pe stradă, în timp ce vă uitaţi la film cu persoana iubită.

Se vor contracta muşchii vizaţi, se menţine starea de încordare pentru minimum 5 secunde, relaxaţi-vă pentru 3 secunde şi repetaţi de 10 ori aceste mişcări. Foarte important în atingerea scopului propus este să faceţi aceste exerciţii la aproximativ aceeaşi oră şi în aceeaşi poziţie în fiecare zi.

 

Cardio

Aerobic, jogging sau înot, aceste exerciţii de stimulare a circulaţiei sangvine sunt o mană cerească pentru inima ta şi o garanţie a rezistenţei în dormitor. Astfel de mişcări ajută la creşterea fluxului sangvin în toate organele, inclusiv în penis şi vagin, stimulând astfel pofta de sex şi ducând la erecţii mai puternice.

 

Yoga

Yoga este un tip de mişcare care îţi va oferi mai multă flexibilitate, o tonifiere completă, ajută la eliminarea stresului şi conferă o stare generală de bine. Acest tip de exercițiu ajută la tonifierea muşchilor inghinali, îmbunătăţirea încrederii în sine, ameliorarea durerilor specifice din timpul actului sexual, porţie generoasă de energie şi eliminarea gândurilor negative. În plus, practicând yoga, corpul va fi mult mai flexibil şi vei putea experimenta poziţii inedite, creative şi, altădată, imposibile, pentru un maximum de plăcere în timpul partidei de amor.

 

 

Alexandra Iosif

 

 


Lasa un mesaj:
!!! Va rugam scrieti un NUMAR DE TELEFON in continutul mesajului !!!