Trimite pe facebook sau

Exercitiile cu gantere sunt benefice femeilor și aduc un plus de energie daca optam pentru cateva tipuri de exerciții zilnice, menite să ne  puna in valoare musculatura.

Aceste tipuri de exercitii sunt ideale daca ai sanii mici sau lasati.  Desigur, poti ridica greutati si daca vrei sa-ti intretii fermitatea bustului, iar rezultatele, care vor aparea dupa cateva saptamani, te vor uimi cu siguranta. Iata ce trebuie sa faci. Incepe cu acest exercitiu.  Exercitiu: intinde-te pe spate, ia ambele gantere, ridica mainile deasupra capului si apoi lasa-le pe spate (ca si cum ai tine mainile sus daca ai sta in picioare). Repeta acest exercitiu in trei serii a cate 10 miscari.

 

Exercitiu pentru spate si brate

Nu iti inchipui ca practicand acest tip de activitate fizica vei arata ca o adevarata sportiva din domeniul culturismului. Cateva exercitii pe saptamana nu vor face decat sa iti sculpteze si sa iti modeleze foarte frumos bratele, umerii si spatele.

Exercitiu: ia ambele gantere, departeaza picioarele, apleaca-te putin si lasa-te usor pe vine. Mainile se lasa sa cada libere in jos, iar apoi se ridica ganterele pana la nivelul sanilor.

Ridicarea de greutati va antrena muschii bratelor si ai spatelor, astfel ca iti va fi mai usor sa desfasori anumite activitati mai dificile. O serie de exercitii pentru brate cu gantere de cate 1 kg iti vor creste puterea cu cel putin 15% in primele trei saptamani de antrenament.

 

Pierderea grasimilor

Orice fel de exercitiu fizic arde grasimile si iti tonifiaza musculatura corpului. Si pentru ca multe femei se plang de faptul ca grasimea nu li se depune doar pe fese, picioare sau abdomen ci si pe brate, ar putea sa previi aspectul neplacut printr-un program de exercitii cu greutati.

Creste masa musculara

In timp ce vei pierde din grasimi, masa musculara se va dezvolta usor, iar bratele, spatele si sanii vor fi mai fermi si mai bine conturati. Astfel, aceste exercitii sunt perfecte pentru femeile care vor sa inlocuiasca depozitele adipoase si pielea lasata cu o masa musculara ferma si placuta atat la vedere cat si la atingere.

Vei avea oase mai tari

Ridicarea greutatilor stimuleaza intarirea oaselor si previne osteoporoza. Densitatea oaselor se va mari cu 20% in aproximativ sase luni de antrenament continuu si se va imbunatati cu atat mai mult daca vei lua suplimente de calciu si vitamina D pentru fixarea acestuia.

O inima mai puternica

S-a dovedit stiintific faptul ca exercitiile de ridicare a greutatilor scad colesterolul rau si tensiunea arteriala, motiv pentru care inima ta va fi mai protejata si mai sanatoasa. Daca pe langa exercitiile cu gantere vei face si cateva exercitii cardio, beneficiile vor maximizate.

 

 

 

Monica Avram


Lasa un mesaj:
!!! Va rugam scrieti un NUMAR DE TELEFON in continutul mesajului !!!